čtvrtek 4. dubna 2013

Creative mood...

        Včera jse narazila na stránku shirtinator.cz a dneska jsem tvořila trička s potiskem. Mají přehledný a jednoduchý systém, kde se vám budou vaše kreativní schopnosti přetvářet ve skutečnost jedna radost. Abych pravdu řekla, bylo těžké zůstat u jednoho trička, protože v průběhu mě napadaly další a další nápady. Napřed jsem chtěla nechat natisknout nějaké tílko nebo tričko na cvičení s nějakým motivačním citátem, jenže jejich materiály jsou docela dost kvalitní, tak mi to i přišlo škoda, protože já mám nejradši na cvičení už takovýty starý trička, milionkrát vypraný a úplně ztenčený, víte co myslím, žejo :) Pak jsem přemýšlela k jakým jiným příležitostem nosím trička (jinak už jsem se ve svém věku přeorientovala na ¨blůzičky¨ :D ) pak mě napadlo, že vždycky řeším problém, co si vzít pod takové jedno oranžové sáčko. No co asi, rifle a tričko, řekl mi můj drahý. Chytráý to žena muž. Dobrý, takže jsem si v jejich creatoru vybrala možnost ¨vlastní motivy¨. Obrázek jsem si stáhla z internetu, ze stránky s volnými tapetami na plochu, na které se nevtahují autorská práva :)  Upravila jsem ji barvy, přidala nějaké efekty a text. To zvládne každý, kdyby chtěl někdo pomoct, napište mi do komentářů. Potom jen jednoduše obrázek nahrajete, přetáhnete na tričko nebo tílko, zvětšíte, zmenšíte, vycentrujete a hotovo. Můj výtvor je tenhle:


Už se těším až mi balíček dorazí, takovéhle věci mi dělají strašnou radost. Navíc tento motiv mám teď i na ploše, juhuu. Připomíná mi to jak jsme byli s mým milým poprvé v Paříži, romantika jak blázen, projížděli jsme se kabrioletem v noci po městě, bylo krásně teplo, všude světýlka, rádio na stanici Nostalgie (Berylka bude znát) no prostě nádhera, už aby bylo aspoň teplo, Frankfurt je v noci taky nádherný.


11 komentářů:

  1. Hi Jeanne! This is a lovely and really creative idea! Thanks for sharing :)
    I'm following you now here and through bloglovin, thank you for your visit, hope to see you again.

    xx Lyriel

    OdpovědětVymazat
  2. To sem vubec neznala, hned jsem se na ne divala, ty sablony co tam maj se mi sice moc nelibi, ale super je, ze si muzes vybrat vlastni motiv, ty sis vybrala skvelej, bozi a muzu se zeptat kde si ho stahla? Chtela bych stejny :D :D dik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) zadej do google obrázky slovo Eiffel tower free wallpaper, najdeš nepřeberné množství.

      Vymazat
  3. So COOOL :)
    http://kaika85.blogspot.fi/2013/04/ohoi-mates.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, I love it, can not wait till it's here :)

      Vymazat
  4. jo to znám.. já tam vždycky navrhuji svý tričko a pak si ho nikdy neobjednám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vyjde docela draho,co? Ale zase jsou to kvalitni veci co vydrzi, zadny HM nebo NewYorker....

      Vymazat
  5. where can we print the shirt!? its so cool!

    thanks for the sweet comments..

    xx

    selvia

    am2pmchic.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HI,
      here: shirtinator.cz they send worldwide....good luck :)

      Vymazat