pondělí 23. července 2012

Fake tan & Bronzing

Zdravim vsechny,

k letu patri podle me opalena plet, ne vsichni ale fandi slunecnim paprskum. Dikybohu tady mame samoopalovaky, bronzery a blystive pudry. Ja jsem si pro vas pripravila takovy prehled, ktere vyrobky pouzivam ja a ktere se mi osvedcily. Ja mam kuzi opravdu hodne svetlou a proto se bez teto kosmetiky neobejdu. Do solarka jsem chodila nekolik let, ale cim dal vice byly skody viditelne. Navic mam na tele docela dost znaminek a pro ne to taky neni to prave orechove, nehlede na to, ze ze solarka jsem jich mela vice a vice.  No a letos teda vede fake fun :) Takze oblicej:


Face bronzer od Lancaster v nejsvetlejsim odstinu 001. Na obliceji vytvari krasnou hnedo-bronzovou barvu, krasne se roztira, voni a vypada fakt prirozene. Co mi u nej schazi je shimer. Cirou nahodou 
 v Douglasu vyprodavali vse od essence a meli tento liquid bronzer Soul Sister za 1 euro :D rikam za 1 euro to beru i kdybych s tim mela delat nejake moje DIY pokusy.



Nalevo essence bronzer, jak rikam, je to odvaz, kdybych si ho nanesla na oblicej, muzu si z fleku stoupnou na ulici s futralem od housli a hrat zivou sochu :D Proto si oba bronzery micham, vytvari tak super hmotu :)


Tady uz rozetreny temer normalne nevyfotitelny. Pory to neucpava, pekne to na pleti jakoby zaschne a nemaze se. Dalsi kategorii jsou samoopalovaky na telo.


Nivea Sun Touch pro normalni az tmavou pokozku, vylepsena verze stare Nivei s novou vuni, i presto stale trochu smrdi jako klasicky samoopalovak, zapach ale docela rychle vyprcha, po osprchovani uz o nicem nevim. A vymyva se postupne, zadne fleky ala kozni problem.
Garnier Ambre Solaire neni samoopalovak jako takovy, je to hydratacni mleko po opalovani s intenzovacem opaleni, ruce po nem jsem mela oranzove cili ma nejake barvici slozky, moc pekne hydratuje a ma malinke shimmer castecky, ktere se moc hezky lesknou. A voni. Koupeny ve Francii takze z obalu si z toho moc nepoctu.
Biotherm Sunfitness muuuj milaacek, je to samoopalovaci gel na zvirazneni kontur nohou (leg sharping gel)



Abych pravdu rekla, pri prvnim pouziti jsem byla prekvapena. Je to takovy tmavy med, pripomina mi cukrovou pastu se trpitkama.


Neni lepkavy jak u gelu casto byva, voni....asi tak jako mix kvetinove vune s nejakym kakaem nebo karamelem, nic co bych vyhledavala, ale nevadi mi, protoze vune stejne vyprcha. Roztira se moc dobre, diky zabarveni gelu vidite kde jste ho rozetreli, po par minutach zaschne a muzu se oblict. Musim rict, ze jsem s nim tak spokojena, ze jsem si koupila jeste jeden do zasoby. Dokonce kdyz jsem minuly tyden sedela v kresle u kadernice a cela se videla v zrcadle, rikala jsem si ze mam nejaka dobra ramena :) pekne zarive a tonovane. Jedine co mi na nem vadi, ze ho pri prvni sprse cely smijete, takze to neni self-tanner jak jsem zvykla, ale spise tonovaci gel.


Dove Sunshine asi kazdy zna, prumerny mliko s kapkou samoopalovaci slozky, mazu se s nim tak obcas kdyz jsem ze sprchy nebo vany moc vysusena, ale spise jen nohy. Na tele a pazich mi prijde docela lepkavy a nic moc mi nevoni, ale na ''vypatlani'' na nohy je dobrej :)
ST.MORITZ konkurent od St.Tropez. Super jednicka, pouzivala jsem ho celou zimu, kdo sleduje Kandee ho urcite taky zna, ja si ho koupila prave kvuli jeji recenzi. Je to pena, slibuji healthy bronzed tan all year round coz splnil, dale slibuji no streaks taky splnil, potom fast drying taky pravda, long lasting - ano. Na zadni strane je moc pekne popsano How to apply a Top tips :) Silne barvi, cili roztirat jen s rukavici. ALE chtela jsem udelat nejake fotky pred a po a velke zklamani, misto krasne cokoladove tmave hnede peny jako vzdy mi z baleni vylezla tm. zelena ne moc husta pena, ktera rychle ztratila penouvou texturu a roztekla se :( Prosla doba trvanlivosti, na obalu je 6M od otevreni, ja si nikdy s dobou spotreby hlavu nedelala, ale tahle pena je ted uz na vyhozeni, skoda. Ale klidne bych si ho koupila znovu, anebo jeho drazsi kopii St.Tropez.

Dalsi pro me bezpochybne dulezitou soucasti leta jsou bronzery.


Vlastnim tyhle 3, Loreal Studio secrets neni bronzer ale duo tvarenka ke konturovani, ja ji vyuziju teda jedine v lete. Ma prakticke baleni se zrcatkem a tvarovanym steteckem prave na vytvozeni kontury tvari, pro me stetecek na prd, asi to s nim neumim, ja pouzivam normalni velky stetec na pudr, zakrouzim tak, abych smichala obe barvy a nanesu na oblicej.



Dalsim je Balance Teint od Alcina. Je to duo rozjasnujiciho pudru, ktery pouzivam bezne pres rok a velmi tmaveho bronzujiciho pudru. Je prijemne jemne mlety, nedela efekt mouky na obliceji. Barva pro me blondynu pekna.



Maybelline TerraSun me prekvapil jak tvrdy pudr to je. Je docela dost jemne mlety a nezkutecen zalisovany. Odstin 001 light bronze pro me idealni, myslim, ze ho budu pouzival i pres zimu protoze se svetly ale pekne rozjasnuje. (viz. posledni fotka)


Zaverecne srovnani, Loreal ala cihla :D ale na obliceji vypada mnohem  lip, predlokti mam opravdu hodne svetle.




Zaverem dekuji vsem za precteni, budu moc rada kdyz mi nechate komentar, zajimaji me vsechny  vase poznamky a pripominky, samozrejme i kritika.

Zdravi Jeanny

Žádné komentáře:

Okomentovat