neděle 29. července 2012

Smelling good

Dasli odskrnutou polozkou z meho wishlistu je toaletka Ralph Lauren The Big Ponny Collection cislo 2. Voni skvele, v casopise byla ovonana stranka a me tak vonela cela kabelka, vydrzela jsem to asi 2 dny, pak jsem sla a koupila ji. Je to sladky bonbonek a nejake ovoce.  S.Oliver Selection je spise pro me zimni zalezitost, momentalne ji spise dodelavam , stejne tak jako Giulty od Gucciho, neodmyslitelna nutnost na zimu stejne jako hebka sala a jemne hrejive rukavice :)


Dalsi highligh mezi mymi parfemy je Miss Dior Cherie od Doira. Je to uz takova babicka protoze ji mam asi 4 roky, setrim si ji na zvlastni prilezitosti, ale mam pocit ze si spis nechavam vysychat. Ten flakonek je naprosto genialni, je tak holcici, ta maslicka a vyrazeny vzorek zespod, pro me dokonalost.


Velmi prijemna, mydlova nebo pudrova vune od Galliana Parlez-moi d´Amour, je tam hodne citit jemna ruze. Kdyby jsem neobjevila Diorku tak tahle je moje numero Uno.


Taky sbirate vzorky co dostanete v parfumerii? :))))


Jeanny

6 komentářů:

  1. Vůni big pony neznám, ale hned jak budu v parfumérii tak ji testnu. Guilty je taky pěkná, verze intense snad ještě krásnější:-) Tak nějak jsem si řekla, že bych mohla dát dohromady taky pár kousků, co teď v létě točím, takže děkuji za inspiraci(a opět překrásné fotky)...

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem byla v parfumerii a v té změti vůní jsem nemohla vybrat..nakonec jsem odcházela s pořízenou,ale na dně taštičky žádný vzoreček nebyl-zklamání:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co jsi poridila? No oni davaji podle nalady :/ ja dneska dostala jakousi toaletku New Yorker...;(

      Vymazat
    2. MOCHINO jsem pořídila,taková letní citrusová vůně.)

      Vymazat
    3. Citrus je skvela volba na leto :)

      Vymazat